Friday, January 20, 2012

2012

Assalamualaikum (:
Lama gila tak update blog . Rase nye tak lambat lagi nak wish happy new year kan ? hihi . Sekarang pon aku dah FIFTEEN tau . Baru three weeks aku kat maktab kot tapi rase macam lama gila . First week balik orentasi je , dengar ceramah bagai kan . Lepas tuh hari jumaat ktorang dapat tau new class . Semua kene rombak do . Alpha and gamma elit one , beta , delta and epsilon cmpor . Alhamdulillah aku dapat alpha . Tapi yang paling buat aku terkejut sebab skandal aku dulu satu kelas dengan aku . HAHA (perasan sial lah ) .
perasaan aku campur2 happy ada sedih pon ada . Lagi satu aku takut sebab semue pandai . haihhh
lepas dapat tau kelas punya lah aku eksaited gila sekali aku demam teruk ahad tuh and akhirnye admitted to HOSPITAL KUALA KANGSAR . serious takut do aku tak pernah masuk hospital . suasane lain macam je .
sakit apa aku tak sure . Tapi doktor bagi tau AGE . menatang pe ntah . Tapi alhamdulillah sekarang dah okay . Seminggu aku tak masuk kelas . nasin baik kawan2 aku yang tercinta sudi ajar balik . kalau tau ntah lahh  hmm , tu ja kot cter aku . nak citer lebih2 lain takdak yg intersting sangat pon .
K lah next time aku cter2 lagi . Adios <3

No comments:

Post a Comment