Sunday, January 22, 2012

CNY :O

Look at the title , actually takde pe pon . Saje nak merepek before balik esok . Kejap je cuti kann ?
Semalam aku onl . Then ada lah some people marah2 maki2 dorang main mercun semua . Hey ! come on lahh .
Itu adat diorang . Yeah , aku pon sakit hati sebenarnye tapi bila pikir balik we should respect them . Ala , kalau nak cakap orang melayu ke india ke same je bila raya datang semua lupa diri . Nak enjoy jea . So , terimalah seadanya dah nama 1Malaysia kann ? lagipon benda nih setiap tahun akan jadi , so paham2 sendiri lahh . Okay ? Anyone yang terasa or apa2 je SORRY . Bukan nak memihak mana2 tapi but at least kene ade respect tuh . tengok , dah macam ahli falsafah dah tau , hikhik . Okay , why don't we just drop the subject ?
 Guys , you know what ? no more tear about him dah tau . Im feeling better now . lagi2 dah tahun baru nih kann . Alhamdulillah . Tak sabar nak balik maktab walaupun math tak siap lagi . kalau ingat balik time f1 memang lawak lahh , macam2 aku kutuk maktab kalau time nak balik sama . Now ? cuti seminggu pun rasa macam setahun . tak kisah lah yang penting harap2 tahun nih takde sangat msalah . ye lah aku ni kan bermasalah sikit . Tapi aku dah berubah gak lah . Heheh . tak macam dulu sangat . KOT .
hari nih , cadang nak p beli kamus and kasut then g shah alam umah makcik aku . Malam pack baju . Then balik .
Okay lah , kalau ada rezeki aku cter2 lagi .

Lot of love
aina dalila.

No comments:

Post a Comment